فشار از بالا و خوش خدمتی از پایین
به گزارش تابناک سمنان: سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بدون اشاره به لزوم تخصیص این همه بودجه در شرایط فعلی کشور به سرخه گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 14 December 2020

افزایش ۴۰ درصدی مشارکت خیران / سهم ۵۰ میلیارد تومانی خیران در نوسازی مدارس  استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه مجتمع آموزشی، فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در فاز اول پروژه احداث مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه شش میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع ساخته می‌شود، یادآور شد: این پروژه در چهار طبقه و ۲۴ کلاس با معماری اصیل ایرانی و بومی منطقه احداث‌شده است.

سعید هژبری با اشاره به پیگیری مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های اعتباری ملی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارتقا یافت و اکنون این پروژه ازجمله اقدامات اولویت‌دار واصلی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

هژبری بابیان اینکه چهار مقطع تحصیلی در مجتمع فرهنگی آموزشی سرخه ساماندهی می‌شود، افزود: در این پروژه همچنین استاندارد مدیریت سبز با ویژگی استفاده از جمع‌آوری و تصفیه آب باران اجرایی شده است.

وی گفت: مشکلاتی در بحث محوطه‌سازی، صدور سند و انشعابات طرح وجود دارد که نیاز است با ورود دستگاه‌های اجرایی متولی امر برطرف شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار